Pogoji poslovanja
Splošni pogoji in uporaba e-trgovine
Podjetje Boutique Mall, Zapatos spletna trgovina, vam preko elektronske prodaje nudi aktualno ponudbo obutve in drugih izdelkov, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna. Uporabnik e-trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.
Naročilo:
Poslano naročilo kupec lahko prekliče v roku dveh ur po naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Ob naročilu kupec prejme predračun, katerega veljavnost je 3 dni.
Ob naročilu se predračun samodejno pošlje na naročnikov e-mail. To ne pomeni, da je izdelek dejansko na zalogi. Dokler vam podjetje Boutique Mall ne potrdi naročila, se smatra, da je predračun samo neobvezujoča ponudba. Naročilo-predračun, se hrani v naši podatkovni bazi. Če je kupec pomotoma izgubil/izbrisal predračun, mu ga lahko pošljemo še enkrat.
Popusti:
Popusti na spletni strani www.Zapatos.si izhajajo iz osnovne cene artikla.
Popusti se ne seštevajo.
Zavrnitev naročila:
Podjetje Boutique Mall, Zapatos spletna trgovina, lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
Minimalni znesek nakupa: 5,00 Eur.
SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina "Zapatos.si" medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov..
CENE IN DDV
Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Če naročenega artikla ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer vas obvestimo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine "Zapatos.si".
Navedene spletne cene veljajo le za nakupe v Zapatos spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v Zapatos razstavno prodajnih centrih in franšiznih trgovinah.
Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.
NAROČANJE
Sprejeta naročila v trgovini "Zapatos.si" se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov shop@Zapatos.si
Odstop od naročila, vračilo blaga
Berite spodaj
Zavrnitev naročila
Trgovina "Zapatos.si" lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne ter kupca obvesti o vzrokih zavrnitve na njegov elektronski naslov.
Obdelava naročila
Trgovina " Zapatos.si " bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu naročila. Pri izbiri opcije plačila "na naš transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev - vplačila kupnine.
Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je sestavljena in napisana v slovenskem jeziku ter se hrani na sedežu podjetja.
Naslov za pritožbe, reklamacije: Potrošnik svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave, poda pisno in jih pošlje na naslov Boutique Mall, Cankarjeva 13, 1230 Domžale. Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma po telefonu.
ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 15 dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec obvesti po navadni pošti ali po elektronski poštni na shop@Zapatos.si
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija in s tem možnost reklamacije ne velja. Prav tako reklamacije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.
Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.
V kolikor nastanejo stroški vračila zaradi reklamacije, se vračilo višine stroška vrne na vaš bančni račun. Zato je potrebno v tem primeru tudi pripisati vaš bančni račun. Strošek poštnine se vrne po ceniku Pošte Slovenije in sicer za izdelke teže do 2 kg, vrnite kot priporočeno pismo, izdelke težje od 2 kg, pa pošljite kot paket. Na ta način vam bomo vrnili tudi stroške vračila.
Če se odločite, da pošljete preko drugih dostavnih služb, vam vrnemo stroške po ceniku Pošte Slovenije.
Zmanjšanje vrednosti vrnjenih izdelkov
Ker pri prodaji na daljavo kupec nima možnosti pregleda izdelkov pred sklenitvijo pogodbe, ima pravico do odstopa od pogodbe. Iz istega razloga je kupcu dovoljeno preizkusiti in preveriti kupljene izdelke v obsegu, ki je potreben za ugotavljanje narave, lastnosti in načina delovanja blaga.
Za ugotavljanje narave, lastnosti in delovanja izdelkov mora kupec z njimi ravnati in jih pregledati na enak način, kot bi to smel storiti v dejanski fizični trgovini. Na primer: Kupec mora obutev le pomeriti notri, ne sme pa jo nositi zunaj, ob različnih priložnostih.
Kupec je odgovoren le za zmanjšanje vrednosti izdelkov, ki je posledica manipulacij, ki niso potrebne za določitev narave, kakovosti in delovanja izdelkov.
Če kupec uveljavlja pravico do odstopa po tem, ko je izdelke uporabljal v obsegu, ki presega mejo, potrebno za ugotovitev njihove narave, lastnosti in načina delovanja oziroma izdelek ni bil samo testiran, je kupec odgovoren za zmanjšanje vrednosti izdelkov, glede na to, da podjetje BOUTIQUE MALL S.R.L. prodaja le nove izdelke in ne more prodajati izdelkov, ki jih je nosila druga stranka.
Njegova originalna embalaža je sestavni del izdelka. Zato priporočamo, da kupec ob uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe le-to vrne v originalni nepoškodovani embalaži, zaščiteno z ovitkom z raztegljivo plastično embalažno folijo ali zapakirano v kartonsko škatlo (brez nalepljenih etiket, brez ureznine, raztrganine itd.) in skupaj z vsemi pripadajočimi dodatki.
Vrnjeni izdelki, ki kažejo znake obrabe (madeži, praske, upogibi, razpoke, udarci itd.), so sprejeti v vračilo šele, ko so usklajeni, kar vključuje stroške razkuževanja, polepšanja, popravila in spravljanja v komercialno obliko. da jih prodate kot prenovljene izdelke / ponovno zapečatene. Končna vrednost je določena z vrednostjo dela za obnovo ali kot razlika med začetno vrednostjo novega izdelka in vrednostjo pri nadaljnji prodaji rabljenega izdelka.
Vsako zmanjšanje vrednosti izdelkov, ki je posledica ravnanja z njimi, razen tistega, ki je potrebno za določitev narave, kakovosti in delovanja blaga, je odgovornost kupca. Zaradi jasnosti, od skupne cene vrnjenega izdelka bo prodajalec zadržal znesek denarja, ki predstavlja zmanjšanje vrednosti izdelka v razmerju 5%-80% začetne vrednosti izdelka, odvisno od primera. biti. Protivrednost znižane provizije bo kupec obveščen po prejemu vrnjenih izdelkov, po opravljeni oceni znižanja vrednosti.
Izdelkov, ki so bili nošeni, izdelkov, ki kažejo znake uporabe, ni več mogoče dati v prodajo (so razrezani), glede na to, da podjetje BOUTIQUE MALL S.R.L. prodaja samo nove izdelke, zato se lahko vrnjeni znesek zaradi vračila zmanjša za 80 %, BOUTIQUE MALL S.R.L. vrne kupcu 20% zneska, plačanega z lastninsko ceno.
4.9. Če izdelka, ki ga je naročil Kupec, Prodajalec ne bo mogel dostaviti, bo slednji o tem obvestil Naročnika/Kupca in vrnil na Kupčev račun protivrednost izdelka, najkasneje v 7 (sedmih) dneh od od datuma, ko je prodajalec izvedel za to dejstvo ali od datuma, ko je kupec izrecno izrazil namero, da odstopi od pogodbe.
4.10 Sprejem naročila s strani Zapatosa se šteje za dokončan, ko Zapatos kupcu pošlje elektronsko potrditev (po e-pošti), da je bilo naročilo preverjeno in bo kmalu vstopilo v postopek dostave, ne da bi zahteval potrdilo o prejemu s strani Kupec.
4.11 Ta pogodba začne veljati, ko Zapatos dokončno potrdi naročilo
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila bo izvedeno na enak način kot je bilo izvedeno pri nakupu vendar zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, preferiramo vračilo plačila kupcu z nakazilom na njegov transakcijski račun.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Preko naslednje povezave si lahko shranite in uporabite obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe ter vračilo blaga: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRA...
Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev. Prav tako nam boste pomagali izboljšati naše storitve.
ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.
AKCIJSKE CENE
Akcijske cene veljajo za izbrane izdelke na zalogi. Izdelke v akciji ni mogoče naročiti z akcijskimi cenami v kolikor so razprodani.
AKCIJA 3 za 2
Pravila v času akcije:
Ob nakupu treh izdelkov, je najcenejši izdelek brezplačen.
Za akcijo 3 za 2 pri posameznem naročilu veljajo samo trije pari obutve in ne več ne manj.
V slučaju, da kakšnega para obutve ni več na zalogi, kupec pred potrditvijo naročila dobi obvestilo. Lahko ga nadomesti z drugim parom, vendar mora poslati novo naročilo s tremi pari obutve. Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme obvestilo, da so vsi trije pari obutve iz naročila na zalogi.
VRAČILO: v tej akciji se denar ne vrača na en par, lahko se izda dobropis. V primeru, da kupec želi vračilo denarja, se v tem primeru razdre pogodba akcije 3 za 2, kupec vrne vse izdelke, ki so vključeni v to akcijo in se vrne znesek celotnega nakupa (znesek artiklov, ki so v akciji 3 za 2)
AKCIJA -50% na drugi par
Pravila v času akcije:
Ob nakupu dveh izdelkov, je najcenejši izdelek 50% znižan.
Za akcijo -50% na drugi par pri posameznem naročilu veljajo samo dva para obutve in ne več ne manj.
V slučaju, da kakšnega para obutve ni več na zalogi, kupec pred potrditvijo naročila dobi obvestilo. Lahko ga nadomesti z drugim parom, vendar mora poslati novo naročilo z dvema paroma obutve. Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme obvestilo, da so sta oba para obutve iz naročila na zalogi.
ZAMENJAVA: 1. Za enak izdelek je samo menjava.
2. Če izdelek na računu ni imel 50% popusta, se za zamenjavo upošteva vrednost izdelka po prodajni ceni na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom. Za vračilo denarja tega artikla ne veljajo več pogoji akcije -50% na drugi par in se upošteva vrednost brezplačnega izdelka pred upoštevanim popustom na računu.
3. Menjava izdelka, ki je bil na računu znižan za 50%, se upošteva vrednost na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom.
VRAČILO: v tej akciji se denar ne vrača na en par, lahko se izda dobropis. V primeru, da kupec želi vračilo denarja, se v tem primeru razdre pogodba akcije -50 na drugi par, kupec vrne vse izdelke, ki so vključeni v to akcijo in se vrne znesek celotnega nakupa (znesek artiklov, ki so v akciji -50 na drugi par)
AKCIJA -20% na drugi par
Pravila v času akcije:
Ob nakupu dveh izdelkov, je najcenejši izdelek 20% znižan.
Za akcijo -20% na drugi par pri posameznem naročilu veljajo samo dva para obutve in ne več ne manj.
V slučaju, da kakšnega para obutve ni več na zalogi, kupec pred potrditvijo naročila dobi obvestilo. Lahko ga nadomesti z drugim parom, vendar mora poslati novo naročilo z dvema paroma obutve. Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme obvestilo, da so sta oba para obutve iz naročila na zalogi.
ZAMENJAVA: 1. Za enak izdelek je samo menjava.
2. Če izdelek na računu ni imel 20% popusta, se za zamenjavo upošteva vrednost izdelka po prodajni ceni na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom. Za vračilo denarja tega artikla ne veljajo več pogoji akcije -20% na drugi par in se upošteva vrednost brezplačnega izdelka pred upoštevanim popustom na računu.
3. Menjava izdelka, ki je bil na računu znižan za 20%, se upošteva vrednost na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom.
VRAČILO: v tej akciji se denar ne vrača na en par, lahko se izda dobropis. V primeru, da kupec želi vračilo denarja, se v tem primeru razdre pogodba akcije -20 na drugi par, kupec vrne vse izdelke, ki so vključeni v to akcijo in se vrne znesek celotnega nakupa (znesek artiklov, ki so v akciji -20 na drugi par)
AKCIJA -40% na drugi par
Pravila v času akcije:
Ob nakupu dveh izdelkov, je najcenejši izdelek 40% znižan.
Za akcijo -40% na drugi par pri posameznem naročilu veljajo samo dva para obutve in ne več ne manj.
V slučaju, da kakšnega para obutve ni več na zalogi, kupec pred potrditvijo naročila dobi obvestilo. Lahko ga nadomesti z drugim parom, vendar mora poslati novo naročilo z dvema paroma obutve. Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme obvestilo, da so sta oba para obutve iz naročila na zalogi.
ZAMENJAVA: 1. Za enak izdelek je samo menjava.
2. Če izdelek na računu ni imel 40% popusta, se za zamenjavo upošteva vrednost izdelka po prodajni ceni na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom. Za vračilo denarja tega artikla ne veljajo več pogoji akcije -40% na drugi par in se upošteva vrednost brezplačnega izdelka pred upoštevanim popustom na računu.
3. Menjava izdelka, ki je bil na računu znižan za 40%, se upošteva vrednost na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom.
VRAČILO: v tej akciji se denar ne vrača na en par, lahko se izda dobropis. V primeru, da kupec želi vračilo denarja, se v tem primeru razdre pogodba akcije -40 na drugi par, kupec vrne vse izdelke, ki so vključeni v to akcijo in se vrne znesek celotnega nakupa (znesek artiklov, ki so v akciji -40 na drugi par)
Obvestila [reklamna sporočila]: Ne pošiljamo SPAM sporočil! Pošiljamo sporočila našim zvestim uporabnikom, ki so ob registraciji izbrali opcijo "Želim prejemati obvestila".
DOSTAVA IN PREVZEM
Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan ob 9. uri. Trgovina "Zapatos.si" bo ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo.
Način dostave in rok dobave
Blago pošiljamo preko dostavne mreže GLS. Vse izdelke, ki so na zalogi odpremimo v 2-14 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob soboth, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Prvi dan se šteje dan po plačilu predračuna oz. uspešno opravljenega naročila.
V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe pri naročilu.
Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.
Dostavo blaga z odkupnino bomo zaračunali v višini 4,70 EUR ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila v kolikor boste izbrali dostavo preko GLS do zneska 100 eur, pri enkratnem naročilu nad to višino naročila, pa je brezplačna. Pri oddelku Dom in Vrt se poštnina nad 100€ zaračunava.
Ko vam dostavna služba dostavi pošiljko, ji dostavo in blago plačate z gotovino (razen v primeru, ko ste kupnino poravnali po predračunu in torej poprej kupnino nakazali na transakcijski račun družbe). Vaš strošek je izpisan na vašem naročilu.
Dostava pri plačilu po predračunu znaša 3,90 eur do zneska 100 eur, nad to višino naročila je dostava prezplačna. Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.
Čas dostave
Artikli imajo dobavni rok do 14 dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku vas bomo predhodno obvestili.
Če Vas ob dostavi ni doma, vam bo dostavna služba pustila pisno obvestilo o dospeli pošiljki.
PLAČILNI POGOJI
Za nakupe v naši spletni trgovini nudimo naslednje plačilne pogoje:
Plačilo po predračunu (na trr podjetja)
Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko naročila.
Plačilo preko plačilnega sistema PayPal
Plačilo lahko izvedete tudi preko varnega plačilnega sistema PayPal.
Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino.
Veljavnost ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo ob nakupu in oddaje naročila preko naše spletne trgovine.
* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po predračunu z nakazilom na transakcijski račun, pri čemer se cena ne spremeni.
Jezik v katerem se sklene pogodba: Slovenščina
Garancija, popravila in reklamacije:
Zakonska skladnost izdelka
Za vse izdelke, ki so naprodaj na naši spletni strani, veljajo pogoji in garancija v skladu z veljavno zakonodajo.
Pogoj garancije, ki jo zagotavlja zapatos.si (vključno s skritimi pooblastili), ki je predpisana z ustrezno zakonodajo in komercialne garancije, ki velja 30 dni od dneva prevzema izdelka.
Vsak kupec ima pravico do uveljavljanja reklamacije. Pri tem mora obvezno predložiti originalen račun nakupa in podati razloge reklamacije, ki se zabeležijo v reklamacijski zapisnik. Podjetje Boutique Mall, Zapatos spletna trgovina, jamči, da bo kupca o rešeni reklamaciji obvestila v roku 8 dni od navedenega datuma na reklamacijskem zapisniku.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija in s tem možnost reklamacije ne velja. Prav tako reklamacije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov. Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.
REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK
Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina "Zapatos.si" ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati. V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski naslov shop@Zapatos.si
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova shop@Zapatos.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina Zapatos.si v lastništvu podjetja Boutique Mall, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Boutique Mall., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Odgovornost podjetja za stvarne napake
(povzeto iz ZVPot)
37. člen
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Politika zasebnosti in varnosti:
Vaši osebni podatki, ki nam jih boste zaupali bodo služili samo izvedbi in dostavi naročila, ter na željo kupca tudi za občasna obveščanja o novostih. Brez vašega privoljenja ne bomo prodali ali dali v najem nobenega podatka, ki nam ga boste zaupali. Vendar pa moramo sodelovati z državnimi organi, če zakon to zahteva. V tem primeru moramo razkriti vaše podatke. Pridržujemo si pravico do objave, prodaje in posojanja statističnih obdelav. Vaši osebni podatki v tem primeru ne bodo objavljeni. Statistične obdelavo bodo obsegale podatke, kateri izdelki gredo v prodajo, ne bomo pa razkrili, kdo jih je kupil. Pridržujemo si pravico do sprememb politike zasebnosti brez predhodne napovedi. O morebitni spremembi politike zasebnosti vas bomo o tem obvestili po e-pošti. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s politiko zasebnosti, nas prosim kontaktirajte preko e-pošta shop@Zapatos.si
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji in uporaba e-trgovine
Podjetje Boutique Mall, Zapatos spletna trgovina, vam preko elektronske prodaje nudi aktualno ponudbo obutve in drugih izdelkov, hkrati pa enostaven nakup, dostopen 24 ur dnevno. Uporaba storitve je brezplačna. Uporabnik e-trgovine ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo svoje geslo uporabljal le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.
Naročilo:
Poslano naročilo kupec lahko prekliče v roku dveh ur po naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Ob naročilu kupec prejme predračun, katerega veljavnost je 3 dni.
Ob naročilu se predračun samodejno pošlje na naročnikov e-mail. To ne pomeni, da je izdelek dejansko na zalogi. Dokler vam podjetje Boutique Mall ne potrdi naročila, se smatra, da je predračun samo neobvezujoča ponudba. Naročilo-predračun, se hrani v naši podatkovni bazi. Če je kupec pomotoma izgubil/izbrisal predračun, mu ga lahko pošljemo še enkrat.
Popusti:
Popusti na spletni strani www.Zapatos.si izhajajo iz osnovne cene artikla.
Popusti se ne seštevajo.
Zavrnitev naročila:
Podjetje Boutique Mall, Zapatos spletna trgovina, lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti.
Minimalni znesek nakupa: 5,00 Eur.
SPLOŠNI PRODAJNI POGOJI
Kupec je fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob oddaji naročila.
Fizična oseba je tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za potrošnike, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.
Trgovina "Zapatos.si" medsebojne obveznosti pri nakupih ureja na podlagi splošnih pogojev zakona o varstvu potrošnikov..
CENE IN DDV
Vse cene so v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV).
Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Če naročenega artikla ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer vas obvestimo.
Objavljene cene in cene v izdanih ponudbah so nepreklicne in veljajo samo za nakup preko trgovine "Zapatos.si".
Navedene spletne cene veljajo le za nakupe v Zapatos spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v Zapatos razstavno prodajnih centrih in franšiznih trgovinah.
Varstvo potrošnikov:
Pri prodaji spoštujemo zakon o varstvu potrošnikov. Preberite si, kaj o prodaji preko interneta pravi zakon o varstvu potrošnikov .
Prav tako poslujemo v skladu z zakonom o elektronskem poslovanju na trgu.
NAROČANJE
Sprejeta naročila v trgovini "Zapatos.si" se obravnavajo kot nepreklicna in bodo izvedena. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 2 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov shoplegance.si
Odstop od naročila, vračilo blaga
Berite spodaj
Zavrnitev naročila
Trgovina "Zapatos.si" lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki s katerimi razpolaga ne more izvesti, zavrne ter kupca obvesti o vzrokih zavrnitve na njegov elektronski naslov.
Obdelava naročila
Trgovina " Zapatos.si " bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil pričela takoj po prejemu naročila. Pri izbiri opcije plačila "na naš transakcijski račun", bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu finančnih sredstev - vplačila kupnine.
Hranjenje naročila
Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je sestavljena in napisana v slovenskem jeziku ter se hrani na sedežu podjetja.
Naslov za pritožbe, reklamacije: Potrošnik svoje ugovore, pripombe, zahtevke in izjave, poda pisno in jih pošlje na naslov Boutique Mall, Cankarjeva 13, 1230 Domžale. Kupec s svojim naročilom potrjuje, da sprejema naše prodajne pogoje. V primeru, da ne moremo zagotoviti dobave blaga lahko odstopimo od naročila. Kupca o tem obvestimo na elektronski naslov oziroma po telefonu.
ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 15 dneh od sporočila o odstopu. O nameravanem vračilu nas lahko kupec obvesti po navadni pošti ali na elektronski naslov shop@Zapatos.si
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam ali zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija in s tem možnost reklamacije ne velja. Prav tako reklamacije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov.
Pošiljk z odkupnino NE sprejemamo.
V kolikor nastanejo stroški vračila zaradi reklamacije, se vračilo višine stroška vrne na vaš bančni račun. Zato je potrebno v tem primeru tudi pripisati vaš bančni račun. Strošek poštnine se vrne po ceniku Pošte Slovenije in sicer za izdelke teže do 2 kg, vrnite kot priporočeno pismo, izdelke težje od 2 kg, pa pošljite kot paket. Na ta način vam bomo vrnili tudi stroške vračila.
Če se odločite, da pošljete preko drugih dostavnih služb, vam vrnemo stroške po ceniku Pošte Slovenije.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila bo izvedeno na enak način kot je bilo izvedeno pri nakupu vendar zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, preferiramo vračilo plačila kupcu z nakazilom na njegov transakcijski račun.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
Preko naslednje povezave si lahko shranite in uporabite obrazec za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe ter vračilo blaga: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRA...
Veseli bomo, če nam boste ob morebitnem odstopu od pogodbe o nakupu, sporočili vaš razlog, saj nam bo to koristilo pri ustvarjanju asortimenta po meri kupcev. Prav tako nam boste pomagali izboljšati naše storitve.
ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA ZA PRAVNE OSEBE
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Prej naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Vračilo kupnine žal ni možno.
AKCIJSKE CENE
Akcijske cene veljajo za izbrane izdelke na zalogi. Izdelke v akciji ni mogoče naročiti z akcijskimi cenami v kolikor so razprodani.
AKCIJA 3 za 2
Pravila v času akcije:
Ob nakupu treh izdelkov, je najcenejši izdelek brezplačen.
Za akcijo 3 za 2 pri posameznem naročilu veljajo samo trije pari obutve in ne več ne manj.
V slučaju, da kakšnega para obutve ni več na zalogi, kupec pred potrditvijo naročila dobi obvestilo. Lahko ga nadomesti z drugim parom, vendar mora poslati novo naročilo s tremi pari obutve. Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme obvestilo, da so vsi trije pari obutve iz naročila na zalogi.
VRAČILO: v tej akciji se denar ne vrača na en par, lahko se izda dobropis. V primeru, da kupec želi vračilo denarja, se v tem primeru razdre pogodba akcije 3 za 2, kupec vrne vse izdelke, ki so vključeni v to akcijo in se vrne znesek celotnega nakupa (znesek artiklov, ki so v akciji 3 za 2)
AKCIJA -50% na drugi par
Pravila v času akcije:
Ob nakupu dveh izdelkov, je najcenejši izdelek 50% znižan.
Za akcijo -50% na drugi par pri posameznem naročilu veljajo samo dva para obutve in ne več ne manj.
V slučaju, da kakšnega para obutve ni več na zalogi, kupec pred potrditvijo naročila dobi obvestilo. Lahko ga nadomesti z drugim parom, vendar mora poslati novo naročilo z dvema paroma obutve. Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme obvestilo, da so sta oba para obutve iz naročila na zalogi.
ZAMENJAVA: 1. Za enak izdelek je samo menjava.
2. Če izdelek na računu ni imel 50% popusta, se za zamenjavo upošteva vrednost izdelka po prodajni ceni na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom. Za vračilo denarja tega artikla ne veljajo več pogoji akcije -50% na drugi par in se upošteva vrednost brezplačnega izdelka pred upoštevanim popustom na računu.
3. Menjava izdelka, ki je bil na računu znižan za 50%, se upošteva vrednost na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom.
VRAČILO: v tej akciji se denar ne vrača na en par, lahko se izda dobropis. V primeru, da kupec želi vračilo denarja, se v tem primeru razdre pogodba akcije -50 na drugi par, kupec vrne vse izdelke, ki so vključeni v to akcijo in se vrne znesek celotnega nakupa (znesek artiklov, ki so v akciji -50 na drugi par)
AKCIJA -20% na drugi par
Pravila v času akcije:
Ob nakupu dveh izdelkov, je najcenejši izdelek 20% znižan.
Za akcijo -20% na drugi par pri posameznem naročilu veljajo samo dva para obutve in ne več ne manj.
V slučaju, da kakšnega para obutve ni več na zalogi, kupec pred potrditvijo naročila dobi obvestilo. Lahko ga nadomesti z drugim parom, vendar mora poslati novo naročilo z dvema paroma obutve. Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme obvestilo, da so sta oba para obutve iz naročila na zalogi.
ZAMENJAVA: 1. Za enak izdelek je samo menjava.
2. Če izdelek na računu ni imel 20% popusta, se za zamenjavo upošteva vrednost izdelka po prodajni ceni na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom. Za vračilo denarja tega artikla ne veljajo več pogoji akcije -20% na drugi par in se upošteva vrednost brezplačnega izdelka pred upoštevanim popustom na računu.
3. Menjava izdelka, ki je bil na računu znižan za 20%, se upošteva vrednost na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom.
VRAČILO: v tej akciji se denar ne vrača na en par, lahko se izda dobropis. V primeru, da kupec želi vračilo denarja, se v tem primeru razdre pogodba akcije -20 na drugi par, kupec vrne vse izdelke, ki so vključeni v to akcijo in se vrne znesek celotnega nakupa (znesek artiklov, ki so v akciji -20 na drugi par)
AKCIJA -40% na drugi par
Pravila v času akcije:
Ob nakupu dveh izdelkov, je najcenejši izdelek 40% znižan.
Za akcijo -40% na drugi par pri posameznem naročilu veljajo samo dva para obutve in ne več ne manj.
V slučaju, da kakšnega para obutve ni več na zalogi, kupec pred potrditvijo naročila dobi obvestilo. Lahko ga nadomesti z drugim parom, vendar mora poslati novo naročilo z dvema paroma obutve. Naročilo je potrjeno, ko kupec prejme obvestilo, da so sta oba para obutve iz naročila na zalogi.
ZAMENJAVA: 1. Za enak izdelek je samo menjava.
2. Če izdelek na računu ni imel 40% popusta, se za zamenjavo upošteva vrednost izdelka po prodajni ceni na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom. Za vračilo denarja tega artikla ne veljajo več pogoji akcije -40% na drugi par in se upošteva vrednost brezplačnega izdelka pred upoštevanim popustom na računu.
3. Menjava izdelka, ki je bil na računu znižan za 40%, se upošteva vrednost na računu. Možnost menjave tega artikla je samo za artikel po enaki ali višji prodajni ceni z doplačilom.
VRAČILO: v tej akciji se denar ne vrača na en par, lahko se izda dobropis. V primeru, da kupec želi vračilo denarja, se v tem primeru razdre pogodba akcije -40 na drugi par, kupec vrne vse izdelke, ki so vključeni v to akcijo in se vrne znesek celotnega nakupa (znesek artiklov, ki so v akciji -40 na drugi par)
Obvestila [reklamna sporočila]: Ne pošiljamo SPAM sporočil! Pošiljamo sporočila našim zvestim uporabnikom, ki so ob registraciji izbrali opcijo "Želim prejemati obvestila".
DOSTAVA IN PREVZEM
Dobavni rok prične teči naslednji delovni dan ob 9. uri. Trgovina "Zapatos.si" bo ob tej uri pričela z izvajanjem aktivnosti, potrebnimi za realizacijo.
Način dostave in rok dobave
Blago pošiljamo preko dostavne mreže GLS. Vse izdelke, ki so na zalogi odpremimo v 2-14 delovnih dneh po prejemu vašega naročila. Ob soboth, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. Prvi dan se šteje dan po plačilu predračuna oz. uspešno opravljenega naročila.
V primeru posebnih zahtev vas prosimo, da le - te vpišete pod opombe pri naročilu.
Stroški pošiljanja
Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke.
Dostavo blaga z odkupnino bomo zaračunali v višini 4,70 EUR ne glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila v kolikor boste izbrali dostavo preko GLS do zneska 100 eur, pri enkratnem naročilu nad to višino naročila, pa je brezplačna. Pri oddelku Dom in Vrt se poštnina nad 100€ zaračunava.
Ko vam dostavna služba dostavi pošiljko, ji dostavo in blago plačate z gotovino (razen v primeru, ko ste kupnino poravnali po predračunu in torej poprej kupnino nakazali na transakcijski račun družbe). Vaš strošek je izpisan na vašem naročilu.
Dostava pri plačilu po predračunu znaša 3,90 eur do zneska 100 eur, nad to višino naročila je dostava prezplačna. Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki, preko katere izvajate plačilo.
Čas dostave
Artikli imajo dobavni rok do 14 dni. Za rok dobave artiklov, ki jih ni možno dobiti v predvidenem roku vas bomo predhodno obvestili.
Če Vas ob dostavi ni doma, vam bo dostavna služba pustila pisno obvestilo o dospeli pošiljki.
PLAČILNI POGOJI
Za nakupe v naši spletni trgovini nudimo naslednje plačilne pogoje:
Plačilo po predračunu (na trr podjetja)
Plačilo lahko izvedete na osnovi prejetega elektronskega naročila in predhodne izbire omenjene opcije. Pri plačilu obvezno navedite sklicno številko naročila.
Plačilo preko plačilnega sistema PayPal
Plačilo lahko izvedete tudi preko varnega plačilnega sistema PayPal.
Plačilo po povzetju
Pri plačilu po povzetju boste dostavni službi plačali z gotovino.
Veljavnost ponudbe
Cene za izbrano blago veljajo ob nakupu in oddaje naročila preko naše spletne trgovine.
* Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo po predračunu z nakazilom na transakcijski račun, pri čemer se cena ne spremeni.
Jezik v katerem se sklene pogodba: Slovenščina
Garancija, popravila in reklamacije:
Vsak kupec ima pravico do uveljavljanja reklamacije. Pri tem mora obvezno predložiti originalen račun nakupa in podati razloge reklamacije, ki se zabeležijo v reklamacijski zapisnik. Podjetje Boutique Mall, Zapatos spletna trgovina, jamči, da bo kupca o rešeni reklamaciji obvestila v roku 8 dni od navedenega datuma na reklamacijskem zapisniku.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače.
V primeru okvar zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile garancija in s tem možnost reklamacije ne velja. Prav tako reklamacije ni mogoče uveljavljati v primeru, da so na blagu vidni posegi tujih, nepooblaščenih oseb, pri napačnem upravljanju oz. malomarnem ravnanju ali pri uporabi neoriginalnih elementov. Za izgubljene podatke ne odgovarjamo.
REKLAMACIJE PREJETIH POŠILJK
Prejeto blago preglejte takoj in ob prisotnosti osebe dostavne službe. Vse kasnejše reklamacije poškodbe blaga, dostavna služba upošteva le izjemoma in jih v njihovem imenu tudi trgovina "Zapatos.si" ne more rešiti. Morebitne poškodbe vnesite v zapisnik, ki ga je dostavljalec dolžan podpisati. V primeru poškodbe nam v vednost pošljite sporočilo na naš elektronski naslov shop@Zapatos.si
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Pridržujemo si pravico, da izjemoma (delno) odstopimo od izvedbe naročila v primerih, če naročeni izdelki niso več dobavljivi, če ugotovimo povečano plačilno rizičnost kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani takoj obvestili.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova shop@Zapatos.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi spletna trgovina Zapatos.si v lastništvu podjetja Boutique Mall, ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Boutique Mall., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Odgovornost podjetja za stvarne napake
(povzeto iz ZVPot)
37. člen
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.
(2) Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Politika zasebnosti in varnosti:
Vaši osebni podatki, ki nam jih boste zaupali bodo služili samo izvedbi in dostavi naročila, ter na željo kupca tudi za občasna obveščanja o novostih. Brez vašega privoljenja ne bomo prodali ali dali v najem nobenega podatka, ki nam ga boste zaupali. Vendar pa moramo sodelovati z državnimi organi, če zakon to zahteva. V tem primeru moramo razkriti vaše podatke. Pridržujemo si pravico do objave, prodaje in posojanja statističnih obdelav. Vaši osebni podatki v tem primeru ne bodo objavljeni. Statistične obdelavo bodo obsegale podatke, kateri izdelki gredo v prodajo, ne bomo pa razkrili, kdo jih je kupil. Pridržujemo si pravico do sprememb politike zasebnosti brez predhodne napovedi. O morebitni spremembi politike zasebnosti vas bomo o tem obvestili po e-pošti. Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s politiko zasebnosti, nas prosim kontaktirajte preko e-pošta shop@Zapatos.si
Varstvo osebnih podatkov:
Zavezujemo se, da bomo varovali zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine www.Zapatos.si. Zbrane osebne podatke bo Upravljavec porabljal izključno za storitve, ki jih ponuja. Storil bo vse potrebno, da jih zaščiti pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami. Upravljavec za potrebe opravljanja storitev zbira, vodi, obdeluje in shranjuje uporabnikove podatke.
Zbiramo naslednje podatke:
ime in priimek;
naslov za dostavo;
podjetje oz. naziv pravne osebe in davčno številko (če je uporabnik pravna oseba);
naslov elektronske pošte;
kontaktno telefonsko številko;
druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini;
druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu.
Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, Upravljavec ne odgovarja.
Upravljavec teh podatkov ne bo uporabil v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi. Upravljavec bo podatke uporabnikov uporabil proces odpošiljanja in obveščanja o naročenih izdelkov in za pošiljanje promocijske e-pošte za spletno trgovino www.Zapatos.si. Vsi uporabniki se lahko odjavijo od vseh promocijskih sporočil. Upravljavec lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Dostavni službi (npr. GLS ipd.) bo Upravljavec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.
Upravljavec ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredoval osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočil tretji osebi, da vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo sporočijo preklic registracije.
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi s politiko zasebnosti, nas prosim kontaktirajte preko e-pošta shop@Zapatos.si